Zaawansowane systemy telekomunikacyjne dla wymagających klientów. Najnowsze systemy Alcatel OmniPCX Office posiadają zintegrowane rozwiązania w zakresie połączeń głosowych (klasyczna centrala telefoniczna), serwer poczty e-mail, switche dla potrzeb sieci komputerowej i wiele innych rozwiązań, daleko wybiegających w przyszłość teleinformatyczną.
Broszury Pdf
Konwergentne rozwiązania IP dla malych i średnich firm |
Z myślą o potrzebach telekomunikacyjnych firm zatrudniających do 250 osób, Alcatel-Lucent oferuje pakiet Alcatel-Lucent Office Communication Solutions (OCS), dostępny w nowej edycji 2008. W jego skład wchodzą zintegrowane ze sobą elementy infrastruktury sieciowej, serwery komunikacyjne, bramy medialne, terminale, aplikacje i usługi umożliwiające stworzenie w pełni funkcjonalnego konwergentnego środowiska komunikacji. Zakres oferowanych funkcjonalności odpowiada rozwiązaniom przeznaczonym dla dużych firm z uproszczoną konfiguracją, obsługą i zarządzaniem. System obsługuje użytkowników telefonii konwergentnej korzystających z telefonów analogowych, TDM, IP, komórkowych, aplikacji softfon, PDA, telefonów WiFi oraz dwusystemowych GSM/WiFi. W standardzie oferowane są także aplikacje softphone i oprogramowanie do stworzenia call center obsługującego do 32 agentów oraz centrum powitań.
W nowej wersji pakietu wprowadzono szereg dodatkowych funkcjonalności i rozszerzono możliwości już dostępnych. Dotyczą one 3 obszarów: migracji do IP, mobilności i współpracy on-line.
Specification | Capacity |
Rack 1/ Rack 2/ Rack 3 | 2 slots/5 slots/ 8 slots |
Dowolna kombinacja 3 modułów | do 24 slotów |
E-SERVER | |
- ISDN | do 128 kbps (2B) |
- zewnętrzny modem ADSL lub router | do 2 MB/s |
Autentykacja | PAP/CHAP |
Liczba użytkowników Internetu | 200 |
Firewall | Filtrowanie IP/NAT |
Proxy/cache | 1,5 Go for web caching |
e-mail serwer | POP3/SMTP/MIME/ETRN |
Liczba skrzynek e-mail | 200 |
Pojemność serwera e-mail | 3,5 Go |
VPN | PPTP/IPSEC |
TERMINALE | |
Abonenci ogółem | 250 |
Abonenci IP | 200 |
Abonenci H323 | 100 |
MOBILNOŚĆ | |
Stacje bazowe (IBS) | 60 (zdalnie zasilanie) |
199 (lokalne zasilanie) | |
Mobile Reflexes | 249 |
SERWER CTI | |
Wbudowany serwer CTI | CSTA |
Liczba klientów PIMphony przy wbudowanym serwerze CTI | 25 |
Monitorowanie CSTA | do 208 |
Sesje CSTA | do 28 |
PORTS | |
Linie miejskie analogowe (NDDI-DDI-Tie Line) | do 72 |
PRA 30B+D | do 9 |
BRA 2B+D | do 12 |
Linie IP | do 120 |
USŁUGI ORAZ INFRASTRUKURA LAN | |
Wbudowany switch LAN | Ethernet 100 BT |
Auto - sensing 10/100 BT | |
Porty LAN | do 60 portów |
Usługi LAN | DHCP/DNS |
SERWIS TELEFONICZNY | |
Poczta głosowa | od 2 do 8 portów |
Czas zapisu poczty głosowej | do 200 godzin |
Automatyczny operator | 2 poziomy/ 10 pozycji na poziom |
Grupy poszukiwawcze | Dystrybucja połączeń |
Cykliczna/równoległa/sekwencyjna | |
Wiadomości powitalne | do 8 |
Music on hold | do 10 min |
Języki | do 4 |
Książka telefoniczna | 3000 |
ARS (Automatic Route Selection) | 500 pozycji |