Zaawansowane systemy telekomunikacyjne dla wymagających klientów. Najnowsze systemy Alcatel OmniPCX Office posiadają zintegrowane rozwiązania w zakresie połączeń głosowych (klasyczna centrala telefoniczna), serwer poczty e-mail, switche dla potrzeb sieci komputerowej i wiele innych rozwiązań, daleko wybiegających w przyszłość teleinformatyczną.

Broszury Pdf

 

Konwergentne rozwiązania IP dla malych i średnich firm

centrala Alcatel OmniPCX Office

Z myślą o potrzebach telekomunikacyjnych firm zatrudniających do 250 osób, Alcatel-Lucent oferuje pakiet Alcatel-Lucent Office Communication Solutions (OCS), dostępny w nowej edycji 2008. W jego skład wchodzą zintegrowane ze sobą elementy infrastruktury sieciowej, serwery komunikacyjne, bramy medialne, terminale, aplikacje i usługi umożliwiające stworzenie w pełni funkcjonalnego konwergentnego środowiska komunikacji. Zakres oferowanych funkcjonalności odpowiada rozwiązaniom przeznaczonym dla dużych firm z uproszczoną konfiguracją, obsługą i zarządzaniem. System obsługuje użytkowników telefonii konwergentnej korzystających z telefonów analogowych, TDM, IP, komórkowych, aplikacji softfon, PDA, telefonów WiFi oraz dwusystemowych GSM/WiFi. W standardzie oferowane są także aplikacje softphone i oprogramowanie do stworzenia call center obsługującego do 32 agentów oraz centrum powitań.

W nowej wersji pakietu wprowadzono szereg dodatkowych funkcjonalności i rozszerzono możliwości już dostępnych. Dotyczą one 3 obszarów: migracji do IP, mobilności i współpracy on-line. 

Specification Capacity
Rack 1/ Rack 2/ Rack 3 2 slots/5 slots/ 8 slots
Dowolna kombinacja 3 modułów do 24 slotów
E-SERVER  
- ISDN do 128 kbps (2B)
- zewnętrzny modem ADSL lub router do 2 MB/s
Autentykacja PAP/CHAP
Liczba użytkowników Internetu 200
Firewall Filtrowanie IP/NAT
Proxy/cache 1,5 Go for web caching
e-mail serwer POP3/SMTP/MIME/ETRN
Liczba skrzynek e-mail 200
Pojemność serwera e-mail 3,5 Go
VPN PPTP/IPSEC

 

TERMINALE  
Abonenci ogółem 250
Abonenci IP 200
Abonenci H323 100
MOBILNOŚĆ  
Stacje bazowe (IBS) 60 (zdalnie zasilanie)
  199 (lokalne zasilanie)
Mobile Reflexes 249
SERWER CTI  
Wbudowany serwer CTI CSTA
Liczba klientów PIMphony przy wbudowanym serwerze CTI 25
Monitorowanie CSTA do 208
Sesje CSTA do 28
PORTS  
Linie miejskie analogowe (NDDI-DDI-Tie Line) do 72
PRA 30B+D do 9
BRA 2B+D do 12
Linie IP do 120

USŁUGI ORAZ INFRASTRUKURA LAN  
Wbudowany switch LAN Ethernet 100 BT
  Auto - sensing 10/100 BT
Porty LAN do 60 portów
Usługi LAN DHCP/DNS
SERWIS TELEFONICZNY  
Poczta głosowa od 2 do 8 portów
Czas zapisu poczty głosowej do 200 godzin
Automatyczny operator 2 poziomy/ 10 pozycji na poziom
Grupy poszukiwawcze Dystrybucja połączeń
  Cykliczna/równoległa/sekwencyjna
Wiadomości powitalne do 8
Music on hold do 10 min
Języki do 4
Książka telefoniczna 3000
ARS (Automatic Route Selection) 500 pozycji